Chip-tuning z pomiarem na hamowni przed i po

rocznik do 2010 włącznie od 1000zł
rocznik 2010-2015 od 1200zł
rocznik od 2016 od 1400zł
pop&pang (jeśli możliwe) +500zł
launch control (jeśli możliwe) +300zł
popcorn limiter (jeśli możliwe) +200zł
korekta dawki rozruchowej 250zł

 

Chip-tuning DIESEL EKO TRUCK

MAN DAF SCANIA RENAULT VOLVO MB od 1400zł
INNE tel.

 

Korekta DPF / FAP / EGR / KLAPY / NOX / SPEED LIMIT / START&STOP / ADBLUE

rocznik do 2015 od 400zł
rocznik od 2016 od 600zł

  

Strojenie komputery Stand Allone Rally / Race / Jetski / Marine

ceny na tel.

 

Indywidualne strojenie Mitsubishi

EVO V-IX od 1400zł
EVO X od 1800zł
ACD EVO VII-IX 800zł
ACD EVO X 1000zł

 

Indywidualne strojenie SUBARU

1999-2000 -> ECUTEK od 2800zł
2001 – 2007 od 1400zł
2008 (3 programy) od 1800zł
DI Direct Injection -> ECUTEK od 2800zł

Wsparcie Online / Team Viewer  300 PLN / za każdą rozpoczętą godzinę 

Wszystkie powyższe ceny są cenami brutto. Cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do zmian.

news

FACEBOOK

Wszystkie aktualnośći teraz na FACEBOOK

 

FACEBOOK

 

 

WRC Magazyn Rajdowy 09.05.2013

Miesiąc temu w lubelskiej Fabryce Mocy spotkali się 3 panowie: Wiesław Stec, Mateusz Bienkowski i Tomasz Pyrlik. Wiesław przywiózł zatankowany sportowym paliwem samochód, Mateusz swoje komputery i interfejsy, a Tomek beczkę z paliwem Extremizer. Ich synergia przyniosła rezultat – wykonali na hamowni test porównawczy innego paliwa z produktem amerykańskiego koncernu Sunoco, światowej klasy dostawcy paliwa m.in. do wyścigów NASCAR. Nam opowiedzieli o jego przebiegu, uzyskanych wynikach i wynikających z tego wnioskach.

Więcej…

WRC Magazyn Rajdowy 26.04.2010

Kilkanaście lat temu Toyota Team Europe deklarował, że Corolla WRC ma 299 KM i 510 Nm. Dziś N-kowy Lancer ma podobną moc, ale większy moment. Dużo mocniejszy, choć cięższy od obu tych rajdówek jest seryjny Lancer, który dysponuje 420 KM i 650 Nm. Czary? Nie! Przyczyna to: brak zwężki turbiny, kilka mechanicznych modyfikacji i napisany od nowa program sterujący pracą silnika. Legendarny polski chiptuner Mateusz Bieńkowski przez 15 lat opracował takich programów ponad 600.

Więcej…