Ustawiamy większość dostępnych na rynku komputerów „stand alone” takich jak MOTEC VI-PEC LINK EMU AUTRONIC GEMS AEM PECTEL i inne.

Modyfikujemy sterowniki dyferencjałów, konfigurujemy dash’e i logger’y.

Zajmujemy się kompleksowo elektroniką pojazdów przeznaczonych do sportu.

Podchodzimy do każdego klienta indywidualnie, doradzamy, uczestniczymy w testach, służymy pomocą i obsługą w trakcie imprez sportowych.

 

  • MOTEC
  • ViPEC
  • ah1
  • ah2
  • ah3
  • fabia_stec
  • motorsport
  • motorsport_1
  • motorsport_2
  • motorsport_3
  • motorsport_4

news

FACEBOOK

Wszystkie aktualnośći teraz na FACEBOOK

 

FACEBOOK

 

 

WRC Magazyn Rajdowy 09.05.2013

Miesiąc temu w lubelskiej Fabryce Mocy spotkali się 3 panowie: Wiesław Stec, Mateusz Bienkowski i Tomasz Pyrlik. Wiesław przywiózł zatankowany sportowym paliwem samochód, Mateusz swoje komputery i interfejsy, a Tomek beczkę z paliwem Extremizer. Ich synergia przyniosła rezultat – wykonali na hamowni test porównawczy innego paliwa z produktem amerykańskiego koncernu Sunoco, światowej klasy dostawcy paliwa m.in. do wyścigów NASCAR. Nam opowiedzieli o jego przebiegu, uzyskanych wynikach i wynikających z tego wnioskach.

Więcej…

WRC Magazyn Rajdowy 26.04.2010

Kilkanaście lat temu Toyota Team Europe deklarował, że Corolla WRC ma 299 KM i 510 Nm. Dziś N-kowy Lancer ma podobną moc, ale większy moment. Dużo mocniejszy, choć cięższy od obu tych rajdówek jest seryjny Lancer, który dysponuje 420 KM i 650 Nm. Czary? Nie! Przyczyna to: brak zwężki turbiny, kilka mechanicznych modyfikacji i napisany od nowa program sterujący pracą silnika. Legendarny polski chiptuner Mateusz Bieńkowski przez 15 lat opracował takich programów ponad 600.

Więcej…