RRT U.S. Division 

Tom Śpiewak

+1-708-717-4001

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 APM Tuned

+1 630-833-8911

737 N Harvard Ave,

Villa Park, Illinois, USA

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Art Logistics Inc

+1 847-366-0555

425 Factory Rd,

Addison, Illinois, USA

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

 


Auto Kłyszewski

+48 602-505-357

ul. Sarbinowska 4,

61-357 Poznań

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Rs-Service

+48 501-512-061

Wola Cicha 150

36-060 Głogów Małopolski ( Rzeszów )

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Motoluka

+48 510-771-771

ul. Jabłońskiego 42

80-766 Gdańsk

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


7motorsport

+48  503-045-905

ul. Przemysłowa 6

05-082 Blizne Łaszczyńskiego ( Warszawa )

http://www.7motorsport-serwis.pl/

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


 

 

 

 

news

FACEBOOK

Wszystkie aktualnośći teraz na FACEBOOK

 

FACEBOOK

 

 

WRC Magazyn Rajdowy 09.05.2013

Miesiąc temu w lubelskiej Fabryce Mocy spotkali się 3 panowie: Wiesław Stec, Mateusz Bienkowski i Tomasz Pyrlik. Wiesław przywiózł zatankowany sportowym paliwem samochód, Mateusz swoje komputery i interfejsy, a Tomek beczkę z paliwem Extremizer. Ich synergia przyniosła rezultat – wykonali na hamowni test porównawczy innego paliwa z produktem amerykańskiego koncernu Sunoco, światowej klasy dostawcy paliwa m.in. do wyścigów NASCAR. Nam opowiedzieli o jego przebiegu, uzyskanych wynikach i wynikających z tego wnioskach.

Więcej…

WRC Magazyn Rajdowy 26.04.2010

Kilkanaście lat temu Toyota Team Europe deklarował, że Corolla WRC ma 299 KM i 510 Nm. Dziś N-kowy Lancer ma podobną moc, ale większy moment. Dużo mocniejszy, choć cięższy od obu tych rajdówek jest seryjny Lancer, który dysponuje 420 KM i 650 Nm. Czary? Nie! Przyczyna to: brak zwężki turbiny, kilka mechanicznych modyfikacji i napisany od nowa program sterujący pracą silnika. Legendarny polski chiptuner Mateusz Bieńkowski przez 15 lat opracował takich programów ponad 600.

Więcej…