Krzysztof Hołowczyc Tomasz Kuchar Kajetan Kajetanowicz
Zbigniew Staniszewski Andy Mancin Marcin Gagacki
Mariusz Nowocień Łukasz Habaj Stafan Karnabal
Marcin Abramowski Grzegorz Dul Mariusz Małyszczycki
Filip Nivette Kamil Butruk Zbigniew Maliński
Mariusz Stec Michał Bębenek Andrzej Lipski
Tomasz Porębski Robert Luty Łukasz Sztuka
Artur Banasiewicz Hubert Maj  

 

 

Grzegorz Dul Tomasz Mikołajczyk Grzegorz Duda
Paweł Dytko Rafał Grzesiński Igor Widłak
Jerzy Gołębiowski Rafał Szumiec Andrzej Szepieniec
Waldemar Kluza Damian Łata Mariusz Stec
Michał Sowa Jan Kościuszko Andrzej Papamichalis
Tomasz Myszkier Aleksander Michałowski Piotr Ostrowski
Mariusz Małyszczycki Bagdan Bożyk Bartłomiej Wiśniowski
Marcin Słobodzian Krzysztof Rosa Rafał Serafinowicz
Michał Ratajczyk Robert Sługocki  

 

Arkadiusz Gruszka Andy Mancin Antoine L’Estage
Cyril Kearney Jeseph Burke Seamus Burke
Thomas Lawless Piotr Fetela Pat Moro
Enda Mccormack Michael O’Leary Andrew Comrie-Picard
Lauchlin O’Sullivan George Plsek Krzysztof Hołowczyc
Danny O’Brien Ting Wu Alwin Fong
Vio Doubasu Piotr Wiktorczyk Roman Pakos
Robert Martai Martin Donnelly  

 

Krzysztof Hołowczyc Sławomir Wasiak Mariusz Ryczkowski
Hubert Odojewsk Patryk Łoszewski Piort Beupre
Włodzimierz Grajek Marek Zając Zbigniew Jasiewicz
   Artur Kołodziej  

 

Tomasz Kaźmierczak
Tomasz Biernaczyk
Andrzej Wiśniewski "Black Shadows"
Marcin Senda "Black Shadows"
Kacper i Maciej Kania
Paweł Piątek
Mariusz Fułat
Tiina Ja Andrus Lutt
Nico Ross Racing
Konrad Wróbel

 

Piotr Dyjak
Robert Czarnecki

 

Stec MotorSport Dytko Sport GRally
RaceRent Libra Racing – John Buffun Rally Technology
IMRacing RallyTech Nico Russ Racing
NeoRAID 7MotorSport HiTech
STT Racing RKT Motors AUTO MOTO Hołowczyc
Polody Performance  Rico Racing  Blackshadows 

 

news

FACEBOOK

Wszystkie aktualnośći teraz na FACEBOOK

 

FACEBOOK

 

 

WRC Magazyn Rajdowy 09.05.2013

Miesiąc temu w lubelskiej Fabryce Mocy spotkali się 3 panowie: Wiesław Stec, Mateusz Bienkowski i Tomasz Pyrlik. Wiesław przywiózł zatankowany sportowym paliwem samochód, Mateusz swoje komputery i interfejsy, a Tomek beczkę z paliwem Extremizer. Ich synergia przyniosła rezultat – wykonali na hamowni test porównawczy innego paliwa z produktem amerykańskiego koncernu Sunoco, światowej klasy dostawcy paliwa m.in. do wyścigów NASCAR. Nam opowiedzieli o jego przebiegu, uzyskanych wynikach i wynikających z tego wnioskach.

Więcej…

WRC Magazyn Rajdowy 26.04.2010

Kilkanaście lat temu Toyota Team Europe deklarował, że Corolla WRC ma 299 KM i 510 Nm. Dziś N-kowy Lancer ma podobną moc, ale większy moment. Dużo mocniejszy, choć cięższy od obu tych rajdówek jest seryjny Lancer, który dysponuje 420 KM i 650 Nm. Czary? Nie! Przyczyna to: brak zwężki turbiny, kilka mechanicznych modyfikacji i napisany od nowa program sterujący pracą silnika. Legendarny polski chiptuner Mateusz Bieńkowski przez 15 lat opracował takich programów ponad 600.

Więcej…